Kommende arrangementer

Medlemsmøde d. 13. marts 2024 om de minimis

Dansk Forening for Statsstøtteret afholder et spændende medlemsmøde med fokus på DE MINIMIS støtte d. 13. marts 2024 kl. 15.00-17.00 hos advokatfirmaet Nielsen Nørager, Frederiksberggade 16, 1459 København.

De minimis støttereglerne er netop blevet revideret på en række væsentlige punkter, og anvendelsen af reglerne rejser ofte praktiske spørgsmål. Det er formålet med dette medlemsmøde, at videndele omkring de praktiske erfaringer med de minimis støtte – både de positive og udfordringerne – set fra såvel støtteudbetaler som støttemodtagers perspektiv.

Vi håber, at der kan blive en god og åben dialog - og medlemmerne er meget velkomne til forud for mødet at sende eventuelle spørgsmål, overvejelser mv. til MQF@di.dk. Så vil vi gøre vores bedste for at adressere dem på selve mødet.

Program:

• Kl. 15.00-15.05 Velkomst

• Kl. 15.05-16.30 De minimis – en række korte indlæg med forskellige vinkler efterfulgt af debat v. Stine Bredahl Kristiansen (Erhvervsministeriet, Statsstøttesekretariatet), Lars Kolze (Landbrugsstyrelsen), Jesper Gradert (KL) og Morten Qvist Fog (Dansk Industri)

• Kl. 16.30-16.35 Kort pause

• Kl. 16.35-16.55 Gennemgang/diskussion af en række udvalgte domme/afgørelser

• Kl. 16.55-17.00 Afrunding og tak for i dag

Sted:

• Advokatfirmaet Nielsen Nørager, Frederiksberggade 16, 1459 København

Tilmelding:

• Tilmelding på forhånd er påkrævet og skal ske direkte til undertegnede på mqf@di.dk - tilmelding er mulig, så længe der er ledige pladser.